Menu

Przewodnik zdrowia.

Dogłębny, łatwy w uzyciu przewodnik,dla wszystkich grup wiekowych,który promuje naturalne zdrowie i dobre samopoczucie od stóp do głów Na.blogu znajdziesz wskazówki dotyczące stylu życia, odżywiania, leczenia naturalnymi metodami bez chemii, róznych chorób i zaburzeń oraz porady dotyczące zdrowego odżywiania i koniecznej suplementacji. Znajdziesz na blogu wiele starodawnych recept ziolowych i mnóstwo ciekawostek medycznych..

Jak pobudzić swoje jelita do pracy?

3mako123

Witaj,

Nie lekceważ sygnałów ze strony jelit. Częsta przyczyną zaparć jest odkładanie " na pózniej " wizyty w toalecie.  Ruch pobudza pracę jelit i przesuwania się treści pokarmowej do jelita grubego.

Dlatego aktywność fizyczna jest skuteczną profilaktyką zaparć i sposobem na  ich eliminację. Najlepsze są ćwiczenia aerobowe / bieganie , przysiady, rower, intensywna gimnastyka / wykonywane o poranku.

Pobudza to metabolizm, który będzie działać sprawnie przez cały dzień. W przypadku gimnastyki najskuteczniejsze są ćwiczenia przepony i mięśni brzucha / ich skurcze zwiększają ciśnienie w jamie brzusznej ? - popularne brzuszki i nożyce, skłony.

Oto przykłady ćwiczeń  na zaparcia:

Ćwiczenie 1 : Połóż się na plecach, ręce ułóż swobodnie wzdłuż ciała. Unieś do pionu prawą  nogę, opuść na podłogę. Potem to samo wykonaj z lewą nogą. Czynność powtórz seriami po kilka razy.

Ćwiczenie 2: Połóż  się na plecach. Bez pomocy rąk staraj się unieść tułów do pozycji siadu. Połóż się z powrotem na podłodze.Czynności powtórz kilkakrotnie.


© Przewodnik zdrowia.
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci